niedziela, 15 kwietnia 2018

Idealny prezent dla mojego mężczyzny...

...to oczywiście ja :) Ale są też prezenty z gatunku materialnych, które zwyczajnie cieszą - i chyba taki udało mi się w tym roku wymyślić dla męża. Bo wiecie - 31 urodziny to nie byle co! Tu trzeba było czegoś, żeby chłopak wiedział, że to już nie przelewki, ale czas najwyższy, by brać się do roboty i doprowadzić do ładu ten nasz stary dom ;D Więc kupiłam mu narzędzia...


Żartuję oczywiście, bo mój mąż jest najbardziej pracowitym człowiekiem na tym świecie, jakiego znam - i grzechem byłoby wypominanie mu tych nielicznych chwil odpoczynku. Jest trochę pracoholikiem - to fakt, ale po części wymusza to na nim branża, w której prowadzi działalność. I choć nierzadko męczy go praca z niewdzięcznymi klientami, to wiem, że w głębi ducha naprawdę lubi to, co robi :) Czasem jednak zwyczajnie widzę, że chciałby się oderwać od nadmiaru obowiązków, od tej codziennej gonitwy i tysiąca spraw na głowie. I żeby mu to ułatwić, postanowiłam, że tegorocznym prezentem urodzinowym będzie m.in. zestaw dłut rzeźbiarskich (a właściwie snycerskich). Wiem, że praca w drewnie sprawia mu niebywałą frajdę i myślę, że taki prezent, który łączy jego prawdziwą pasję z możliwością wykorzystania w pracy zawodowej  - jest mariażem idealnym. Oboje bowiem nie lubimy podarunków niepraktycznych i bez sensownego zastosowania. Śmieszą i trochę żenują nas kiczowate durnostojki, jakie niektórzy uważają za doskonały wybór. Odrzuca nas tandeta. Preferujemy to, co jest dobrej jakości i posłuży nam przez wiele, wiele lat. 


Dłuta rzeźbiarskie od zawsze były naszą zachcianką - ale jak to z zachciankami bywa - raczej nie stały na czele listy priorytetów. Teraz jednak nadszedł ten moment, gdy znów stanęłam przez tym jakże trudnym pytaniem: "co podarować mojemu mężowi na urodziny"? I gdybym jeszcze to pytanie zadawała samej sobie - odpowiedź byłaby nader oczywista (podpowiem: patrz pierwsze słowa w tekście :D) Ale to pytanie zadawała mi cała rodzina, więc stwierdziłam, że właśnie nadeszła pora na spełnienie zachcianki. 


Od razu też wiedziałam, gdzie skieruję swe kroki: jest chyba tylko jedno miejsce w sieci z tak różnorodną ofertą narzędzi ręcznych do obróbki drewna. Przy czym - należy też dodać - obsługa jest tam na najwyższym poziomie. To było kolejne moje zamówienie w tym sklepie i wiem, ze nie ostatnie - a to dlatego, że jest to miejsce bardzo przyjazne dla klienta, nawet, jeśli jest on kobietą w świecie tej typowo męskiej branży :) (być może dlatego, że właścicielka również jest kobietą...) Kompleksowa oferta, jasne zasady zakupów i rzetelność to z pewnością największe atuty sklepu dłuta.pl. I nie piszę tego dla reklamy - ja po prostu zwyczajnie cenię profesjonalizm i dobre produkty - a tych w ofercie mnóstwo! :) 

Do następnego!
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz