piątek, 30 marca 2018

Życzę Wam...

No i nadszedł - wyczekiwany świąteczny czas. Poza elementem wiary, który w tych dniach powinien być najistotniejszy, kręcimy się również wokół spraw przyziemnych: chyba w każdym domu trwa teraz szał przygotowań. 


Jedni sprzątają, inni dekorują, reszta siedzi w kuchni :) Ja dekorowanie zaczęłam i skończyłam na drewnianych zającach i prostym wianku z gałązek (co mogliście zobaczyć na moim Instagramie - kto nie był, ten szybciutko nadrabia zaległości:D). Jest prosto, minimalistycznie - i będzie mniej sprzątania po świętach :)


Nie będę udawać, że wszystko już mam gotowe - bo nie mam. Jestem w głębokim, czarnym lesie z przygotowaniami wielkanocnymi - ale to już chyba norma. Zanim więc się na dobre ocknę i wpadnę w szał sprzątaniowo - kuchenny, idę do Was z życzeniami, by ten wyjątkowy czas był dla Was rzeczywiście czasem wytchnienia i odpoczynku, czasem na refleksje i zadumę. Życzę Wam, aby te Święta Wielkanocne przepełnione były pokojem i miłością. Niech radosny dzień Zmartwychwstania Pańskiego odnowi Waszą wiarę i wniesie nadzieję, a powracająca do życia natura będzie natchnieniem w codziennym życiu. W tym świątecznym czasie przesyłam Wam najserdeczniejsze życzenia: Wesołego Alleluja!

Marta

2 komentarze:

  1. Piękno zamknięte w prostocie. Jestem zachwycona. Pięknych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Marto :) Piękne życzenia! Jak zwykle piękne kadry u Ciebie. Właśnie dołączyłam do Ciebie na Insta :)
    Przy okazji ja również życzę radosnych świąt w gronie rodzinnym, dużo usmiechu, miłości i słońca :)

    OdpowiedzUsuń