czwartek, 22 maja 2014

Projekt: Dzień Matki

Co roku ten sam problem: co kupić ukochanej mamie i zmieścić się w wyznaczonym budżecie? Poza swoją własną mamą muszę też pamiętać o mojej "przyszywanej" mamie - mowa o mamie męża. Staramy się zawsze robić takie same lub podobne prezenty, a już na pewno z tej samej półki cenowej, żeby żadna nie była poszkodowana. Szczerze mówić, pomysłów na prezent dla mojej mamy mam całe mnóstwo, ale żaden nie mieści się w wyznaczonym budżecie, ani nawet się do niego nie zbliża :)
 

Nie lubię robić zakupów prezentowych w ostatniej chwili, bo mam wrażenie, że są robione "na siłę" i "na odczepnego". Tym razem jednak cieszę się, że do Dnia Matki zostało jeszcze kilka dni - może mnie natchnie i spłynie na mnie oświecenie :)

 
Oczywiście prezenty handmade też są mile widziane, ale... Ja się ostatnio do żadnej pracy twórczej nie nadaję, a mój ukochany mąż - z racji naszej wyjątkowej sytuacji rodzinnej - nie wykrzesa już z doby ani sekundy. Nie miałbym nawet sumienia, żeby prosić go jeszcze o to! Zostają więc prezenty "sklepowe".
 
Z ciepłymi pozdrowieniami
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz